miercuri, 7 august 2013

Un blog mediocru

Buna ziua/seara/dimineata,stimabile cititor/citioare/animal de companie exceptional de inteligent.

Din capul locului doresc sa mentionez ca acest blog nu are absolut nimic exceptional.Acesta este un blog care bea bere la PET si sparge seminte in fata blocului,care se uita la meci si la stiri desi niciuna nu il intereseaza cu adevarat.Acesta este un blog care locuieste intr-o garsoniera cu chirie,lucreaza ca functionar public pe un salariu mic si din clasa a cincea pana la sfarsitul facultatii nu a obtinut mai mult sau mai putin de nota 7.Ca atare,acest blog nu este recomandat pentru oamenii cu pasiuni puternice,scopuri in viata,familii,case,talente sau video-uri postate pe YouTube cu ei insisi cantand un solo de chitara cu sireturile de la pantofi.

Acum ca am terminat acest disclaimer si toata lumea a plecat,este cazul sa ma prezint.Sunt Capitanul Mediocritate (in buletin,100% adevarat) si numele meu este,sper,destul si suficient pentru a forma o imagine vaga asupra-mi.Spre deosebire insa de blogul meu,eu mai am cate un hobby,cate o parere,cate o chestie de spus sau de comentat.Prin urmare acest blog,in mediocritatea lui,nu va contine filosofie adolescentina,fotografii de instagram,politica,moda (exista bloguri personale pentru fashion,go figure),poezii (poate proza) sau alte asemenea giumbuslucuri.Va contine in schimb cate un review la vreun film,la vreo cartulie,album,joc,orice,cate o parere despre unele chestii si treburi.In mod sigur nu va contine detalii din viata mea si poze din vacanta deoarece sunt totusi un super erou si trebuie sa-mi mentin identitatea secreta.

Acestea fiind spuse,sa ne revedem intr-o eventuala secunda postare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu